Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental

Show full item record

No preview available
Title: Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental
Author: Kostíková, Lucie
Advisor: Piska, Josef
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu. Součástí této práce je dále také zhodnocení současné komunikační strategie společnosti Barum Continental spol. s r. o. Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy kulturních zvyklostí spotřebitelů navrhnout doporučení, která společnost využije při plánování nové komunikační strategie a která povedou ke splnění cílů společnosti na bulharském trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13561
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 13553


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kostíková_2010_bp.pdf 1.365Mb PDF View/Open
kostíková_2010_vp.pdf 513.9Kb PDF View/Open
kostíková_2010_op.pdf 304.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account