Analýza marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o.
Author: Cmajdálková, Hana
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o. a do-tazníkové šetření. Na základě dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13628
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 16968


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
cmajdálková_2010_bp.pdf 2.150Mb PDF View/Open
cmajdálková_2010_vp.pdf 362.3Kb PDF View/Open
cmajdálková_2010_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account