Role médií v prezentaci seniorů ve společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role médií v prezentaci seniorů ve společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Kullašová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:09:04Z
dc.date.available 2010-07-20T02:09:04Z
dc.date.issued 2010-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13637
dc.description.abstract Téměř každý z nás sleduje televizi, čte časopisy a noviny, poslouchá rádio nebo brouzdá po internetu. Média nám zprostředkovávají identický zážitek, zkušenost, kterou prožívají i další miliony lidí na celém světě. Masmédia mají specificky významný vliv na formování pozitivních i negativních názorů, postojů, předsudků a mýtů, ovlivňují společenský, poli-tický i kulturní život. Česká populace stárne a senioři se tak postupně stávají demograficky nejpočetnější skupinou obyvatel. Společenské mínění je proto velmi důležité a média mají moc celoplošně toto povědomí ovlivňovat. cs
dc.format 88 s., 9 s. příloh cs
dc.format.extent 3588957 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Média cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject mediální komunikace cs
dc.subject veřejné mínění cs
dc.subject senioři cs
dc.subject stáří cs
dc.subject Media en
dc.subject communication en
dc.subject media communication en
dc.subject public relation en
dc.subject seniors en
dc.subject old age en
dc.title Role médií v prezentaci seniorů ve společnosti cs
dc.title.alternative The lead role of media on a seniors presentation in the society en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vávrová, Soňa
dc.date.accepted 2010-06-08
dc.description.abstract-translated Almost everyone from us watches the TV, reads the magazines and the newspapers, listens to the radio and searches the internet. The media provide us an identical adventure and an experience which get next millions of people in the whole world. Masmedia have speci-ficly considerable influence on forming of positive and negative opinions, attitudes, preju-dices and myth. They influence sociable, politoval, even cultural life. The czech population gets older and seniors gradually became demographically the most numerous group of inhabitants. Public relation is therefore very important and the media have the power to influence consciousness in a full-area. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 14124
dc.date.assigned 2010-01-14
utb.result.grade A
local.subject mediální obraz cs
local.subject senioři cs
local.subject media coverage en
local.subject medial view en
local.subject older people en


Files in this item

Files Size Format View
kullašová_2010_dp.pdf 3.422Mb PDF View/Open
kullašová_2010_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
kullašová_2010_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account