Komunikační strategie pro nový franchisingový subjekt v oblasti gastronomie

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro nový franchisingový subjekt v oblasti gastronomie

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie pro nový franchisingový subjekt v oblasti gastronomie
Author: Francová, Aneta
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na využití prvků marketingové komunikace při uvedení nového franchisingového podniku na trh. Cílem práce je objevit hlavní funkce nástrojů marketingové komunikace a následně, na základě teoretických znalostí a informací zjištěných z dotazníkového průzkumu, navrhnout vhodnou komunikační strategii pro podnik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13645
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13720


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
francová_2010_dp.pdf 6.883Mb PDF View/Open
francová_2010_vp.pdf 55.30Kb PDF View/Open
francová_2010_op.pdf 58.35Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account