Komunikační strategie pro nový franchisingový subjekt v oblasti gastronomie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro nový franchisingový subjekt v oblasti gastronomie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Francová, Aneta
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:12:08Z
dc.date.available 2010-07-20T02:12:08Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13645
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na využití prvků marketingové komunikace při uvedení nového franchisingového podniku na trh. Cílem práce je objevit hlavní funkce nástrojů marketingové komunikace a následně, na základě teoretických znalostí a informací zjištěných z dotazníkového průzkumu, navrhnout vhodnou komunikační strategii pro podnik. cs
dc.format 84 s,. 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 7217658 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject franchising cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní značka cs
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject marketing research en
dc.subject franchising en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate culutre en
dc.subject corporate brand en
dc.title Komunikační strategie pro nový franchisingový subjekt v oblasti gastronomie cs
dc.title.alternative The communication strategy for a new franchising subject in the field of gastronomy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on exploitation of separate elements of marketing communication in implementing a new business estabilishment. The thesis aims to investigate the main functions of marketing communication tools and on the basis of ascertained information from a questionnaire to make a suggestion of convenient communication strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13720
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
francová_2010_dp.pdf 6.883Mb PDF View/Open
francová_2010_vp.pdf 55.30Kb PDF View/Open
francová_2010_op.pdf 58.35Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account