Integrace tělesně a mentálně postižených žáků na I. stupni základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrace tělesně a mentálně postižených žáků na I. stupni základní školy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Štěpánková, Lenka
dc.contributor.author Filáková, Miroslava
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:20:07Z
dc.date.available 2010-07-20T02:20:07Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13661
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá integrací žáků se zdravotním postižením v běžných třídách základní školy. Pojednává o přínosu integrace a o faktorech ovlivňujících úspěšnou integraci. V této práci mohou najít rodiče, i mnozí pedagogové, odpovědi na otázky týkající se společného vzdělávání dětí. V práci je popsána práce žáků v konkrétní třídě základní školy. cs
dc.format 46 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3374093 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrace cs
dc.subject školská integrace cs
dc.subject postižení cs
dc.subject vzdělávání postižených cs
dc.subject Downův syndrom cs
dc.subject integration en
dc.subject school integration en
dc.subject disability en
dc.subject education of disabilities en
dc.subject Down syndrome en
dc.title Integrace tělesně a mentálně postižených žáků na I. stupni základní školy cs
dc.title.alternative Integration handicaped children in primary school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzl, Miloslav
dc.date.accepted 2010-06-16
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is about integration handicapped children in regular classes of primary school. It discusses the benefits of integration and the factors affecting succesful integration. In this thesis may parent, and many educators, answers to common questions about educating children. The thesis describes the work of pupils in particular class of primary school. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14527
dc.date.assigned 2009-04-30
utb.result.grade A
local.subject tělesně postižení cs
local.subject mentálně postižení cs
local.subject inkluze cs
local.subject první stupeň základní školy cs
local.subject people with physical disabilities en
local.subject people with mental disabilities en
local.subject inclusions en
local.subject elementary school en


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
filáková_2010_bp.pdf 3.217Mb PDF Zobrazit/otevřít
filáková_2010_vp.doc 30Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
filáková_2010_op.doc 29Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet