Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ
Author: Oharková, Pavla
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu internetových stránek FITSHOP.CZ. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na internetový marketingový mix, k jeho celkovému pochopení slouží zpracovaná charakteristika internetu a také poznatky z internetového marketingu. V úvodu praktické části je představena firma Cyklo s.r.o., která provozuje internetový obchod FITSHOP.CZ. Dále je zde provedena analýza marketingového mixu, konkurence a SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty nedostatky internetového obchodu FITSHOP.CZ a jsou zde navrhnuta patřičná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13678
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 16956


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
oharková_2010_bp.pdf 2.911Mb PDF View/Open
oharková_2010_vp.pdf 361.8Kb PDF View/Open
oharková_2010_op.zip 19.57Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account