HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě

DSpace Repository

Language: English čeština 

HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Veit, Ida
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:32:41Z
dc.date.available 2010-07-20T02:32:41Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13685
dc.description.abstract Díky neustálé potřebě dalšího firemního rozvoje je myšlenka vytvoření vlastní prodejní sítě na bázi franšízingových partnerů jednou z mnoha možností, jak obstát v tvrdém konkurenčním boji. Na straně jedné umožňuje rozšíření klasické prodejní sítě autorizovaných prodejních partnerů a tím větší přiblížení k zákazníkovi, na straně druhé díky společnému marketingovému komunikačnímu mixu, jednotnému vybavení provozoven a nastavení shodné komunikace zvýšení povědomí o značce a většího účinku na zákazníka. V neposlední řadě nastavuje vyrovnaný vztah s obchodním partnerem kvůli závazku v podobě obchodního plánu na straně prodejce a vybavení prodejny včetně několikaleté marketingové podpory na straně výrobce. cs
dc.format 60 s., 0 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3332689 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject prodejní kanály cs
dc.subject HALSHOP cs
dc.subject distribuční systém cs
dc.subject obchodní partner cs
dc.subject franšízing cs
dc.subject partnerský program cs
dc.subject projekt cs
dc.subject finanční plán cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject Marketing en
dc.subject sales channels en
dc.subject HALSHOP en
dc.subject distribution system en
dc.subject business partner en
dc.subject frachising en
dc.subject partner program en
dc.subject project en
dc.subject financial plan en
dc.subject marketing communication mix en
dc.title HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě cs
dc.title.alternative HAlSHOPY-benefits and difficulty of creating our own sales network en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated Due to continuous need of further corporate development the idea of creation own sales network on the base of fransizing partners is one of the possibilities, how to succeed in the hard competition fight. On the one hand it make expansion of the sales network of authorized sales partners possible, and this petting closer to the on the other side joint marketing communication mix, uniform shop equipment and set-up of consistent communication bring us better brand awareness and higher effect to our customers. Last but not least it adjust aligned relationship with our the business partners because of the obligation in a business plan on the seller's side and the shop equipment support including continuous marketing support on the producer's side. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13700
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
veit_2010_bp.pdf 3.178Mb PDF View/Open
veit_2010_vp.pdf 56.91Kb PDF View/Open
veit_2010_op.pdf 60.08Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account