Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové

Show full item record

No preview available
Title: Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Author: Lišková, Lucie
Advisor: Kressová, Petra
Abstract: Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na zákazníky, jejich význam a roli ve společnosti. Také je zde popsána změna vnímání zákazníka z pohledu společností. Dále se tato část věnuje marketingovému výzkumu a jeho procesu. Jsou zde popsána jeho jednotlivá stadia a zvýšená pozornost je věnována dotazovaní jako způsobu získávání informací. Ve druhé části je analyzována spokojenost zákazníků v Jazykové škole s právem státní jazykové zkoušky Hradec Králové. Na základě výsledků této analýzy je navrženo několik doporučení směřujících ke zlepšení stávající situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13723
Date: 2010-05-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 13928


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lišková_2010_bp.pdf 1.755Mb PDF View/Open
lišková_2010_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
lišková_2010_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account