"Propagace a mediální kampaň Armády ČR"

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

"Propagace a mediální kampaň Armády ČR"

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: "Propagace a mediální kampaň Armády ČR"
Autor: Stebila, Stanislav
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Oblast propagace a komunikace s civilní veřejností má své zastánce i odpůrce. Vzhledem k tomu, že se jedná o novou záležitost je to spíše nedůvěra velitelů v positivní výsledky a jejich obava před určitými potížemi, které mohou, vzhledem k přísným omezením například v oblasti ochrany utajovaných informací, vzniknout. V teoretické části se budu věnovat vztahům a způsobům komunikaci v podmínkách Armády České republiky a dále formám a prostředkům marketingové komunikace, současné formě prezentace Armády České armády na veřejnosti v podmínkách vojenské posádky Radošov (dále jen VP Radošov) a budu se věnovat hlavním úkolům marketingové podpory profesionalizace ozbrojených sil České republiky. V praktické části se zaměřím na hlavní mediální kampaň Armády České republiky z roku 2004, která je svým rozsahem a dopadem největší od roku 1918 vůbec.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1378
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 2686


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stebila_2006_bp.pdf 4.961Mb PDF Zobrazit/otevřít
stebila_2006_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stebila_2006_op.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet