Vliv psychomotorických her na vývoj postižených dětí LDM v předškolním věku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv psychomotorických her na vývoj postižených dětí LDM v předškolním věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zvonařová, Marcela
dc.contributor.author Otýpková, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:00:05Z
dc.date.available 2010-07-13T18:00:05Z
dc.date.issued 2005-11-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1386
dc.description.abstract Tato práce je věnována předškolním dětem, trpícím lehkými mozkovými dysfunkcemi. Vysvětluje pojem psychomotoriky jako těsné spojení a souvislost psychického a motorického prožívání. Nabízí pohled na výchovu těchto dětí a odstraňování jejich handicapu pomocí her a různých dalších činností z oblasti psychomotoriky. Smysly,motorika, city a později řeč tvoří jako celek základnu dětského vývoje. Tak se může dítě zabývat okolním světem s porozuměním, může sbírat zkušenosti, učit se být samostatné a sebevědomé. cs
dc.format 58 s., 16 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3369771 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Dítě cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject psychomotorika cs
dc.subject hra cs
dc.subject vývoj cs
dc.subject LDM cs
dc.subject učení cs
dc.subject prožitek cs
dc.subject pohyb cs
dc.subject rodina cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject Child en
dc.subject personality en
dc.subject psychomotor en
dc.subject play en
dc.subject development en
dc.subject LCD en
dc.subject teaching en
dc.subject experience en
dc.subject movement en
dc.subject family en
dc.subject nursery school en
dc.title Vliv psychomotorických her na vývoj postižených dětí LDM v předškolním věku cs
dc.title.alternative The effect of psycho-motoric plays on the development of pre-school children suffering from LDM en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, Petr
dc.date.accepted 2006-06-20
dc.description.abstract-translated This work is presentation pre - school children, distressful light cerebral dysfunction. Deal with disorder, that are frecuent near children with LCD, mention several counsel for work with children with LCD. Interpret as conception psychomotor like body-to-body vision and connection mental and motory get. Orfee view of upbringing These children and elimination thein handicap by the help of play and different by other aktivity from areas motory. Senes, motory, feelings, later speech create entitre bases child's development. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 2390
dc.date.assigned 2004-12-17
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
otýpková_2006_bp.pdfBlocked 3.213Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account