dc.contributor.advisor |
Jašková, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Dyčková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T04:54:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T04:54:11Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13943
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci popisuji, jakým způsobem zasáhly Standardy kvality sociálních služeb do života klientů ve vybraném zařízení. Zaměřila jsem se především na Standard 5. Individuální plánování průběhu služby. Zajímalo mě, co klientům Standard 5. přinesl, jak jim pomohl v jejich životě, popřípadě v čem je omezuje. Kromě klientů se zaměřuji i na pracovníky zařízení. Co všechno se muselo v jejich práci změnit - myšlení, způsob práce, přístup ke klientům, potřeba dalšího vzdělávání? Jak jejich práci ovlivnil Standard 5.? |
cs |
dc.format |
59 s., 17 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1354736 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Standard
|
cs |
dc.subject |
individuální plánování
|
cs |
dc.subject |
postižení
|
cs |
dc.subject |
osobní cíl
|
cs |
dc.subject |
partnerství
|
cs |
dc.subject |
kvalita života
|
cs |
dc.subject |
Standard
|
en |
dc.subject |
individual planning
|
en |
dc.subject |
disability
|
en |
dc.subject |
personal aim
|
en |
dc.subject |
partnership
|
en |
dc.subject |
the quality of life
|
en |
dc.title |
Individuální plánování v zařízení sociální péče |
cs |
dc.title.alternative |
Individual planning in social care institutions |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zvonařová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2010-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my works I describe how Standards of quality of social services touched into the lives of clients in chosen institution. Especially I aimed to Standard number five - Individual planning course of service. I interested what this Standard brought to clients, how helped them in their lives, eventually how scants the clients. Except clients I aim to the employees of institution. What had to change in their job - thinking, way of work, access to the clients, need of further education? How Standard number five influenced the job of employees? |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14519
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
standardy kvality sociálních služeb
|
cs |
local.subject |
mentálně postižení
|
cs |
local.subject |
tělesně postižení
|
cs |
local.subject |
sociální služby
|
cs |
local.subject |
standards quality social work
|
en |
local.subject |
people with mental disabilities
|
en |
local.subject |
people with physical disabilities
|
en |
local.subject |
social service
|
en |