Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu
Autor: Gankhuyag, Munkhtsetseg
Vedoucí: Šefčík, Vladimír
Abstrakt: Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingo-vého výzkumu nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kte-rým je Nirvana systems s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové vybavení - čtyřkolku. Na základě provedené analýzy bylo vysloveno doporučení, zda by firma měla rozšířit stávající sortiment o nové vybavení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14025
Datum: 2010-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 15565


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gankhuyag_2010_bp.pdfZablokované 1.456Mb PDF
gankhuyag_2010_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gankhuyag_2010_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet