Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu
Author: Gankhuyag, Munkhtsetseg
Advisor: Šefčík, Vladimír
Abstract: Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingo-vého výzkumu nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kte-rým je Nirvana systems s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové vybavení - čtyřkolku. Na základě provedené analýzy bylo vysloveno doporučení, zda by firma měla rozšířit stávající sortiment o nové vybavení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14025
Date: 2010-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: D 15565


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gankhuyag_2010_bp.pdfBlocked 1.456Mb PDF
gankhuyag_2010_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
gankhuyag_2010_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account