Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šefčík, Vladimír
dc.contributor.author Gankhuyag, Munkhtsetseg
dc.date.accessioned 2010-07-20T05:32:45Z
dc.date.available 2010-07-20T05:32:45Z
dc.date.issued 2010-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14025
dc.description.abstract Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingo-vého výzkumu nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kte-rým je Nirvana systems s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové vybavení - čtyřkolku. Na základě provedené analýzy bylo vysloveno doporučení, zda by firma měla rozšířit stávající sortiment o nové vybavení. cs
dc.format 69 s cs
dc.format.extent 1527327 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject primární informace cs
dc.subject sekundární informace cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject nový produkt cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject propagace cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject primary information en
dc.subject secondary information en
dc.subject marketing environment en
dc.subject new product en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competition en
dc.subject promotion en
dc.subject questionnaire en
dc.title Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu cs
dc.title.alternative Marketing research on the production of new product and its possibilities for exercising market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zemánek, Pavel
dc.date.accepted 2010-06-11
dc.description.abstract-translated My thesis is focused on the issue of marketing research , concretely marketing research of new product and its potenciál for application in the market.The aim of mz thesis is gathe-ring of available theoretical data and above all analysis of a chosen company Nirvana sys-tems Ltd.There was elaborated a questionnaire and performed research of customers inte-rest in a new product line.On the basis of the data gathered was conducted a suggestion whether the company should extend its assortment by using additional product line. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/104 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15565
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade D
local.subject uvedení produktu na trh cs
local.subject průzkum trhu cs
local.subject marketing cs
local.subject new product launch en
local.subject market survey en
local.subject marketing en


Files in this item

Files Size Format View
gankhuyag_2010_bp.pdfBlocked 1.456Mb PDF View/Open
gankhuyag_2010_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
gankhuyag_2010_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account