Reklama a manipulace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklama a manipulace

Show full item record

No preview available
Title: Reklama a manipulace
Author: Vetchý, Jan
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: V úvodu teoretické části této diplomové práce seznamuji čtenáře s problematikou manipu-lace a persvaze. Vzájemně tyto dva pojmy vymezuji a poukazuji na jejich odlišné znaky. Následně se věnuji masové komunikaci, která úzce souvisí s marketingovou komunikací a reklamou. Reklamu detailněji rozebírám na závěr teoretické části práce. Praktickou část práce tvoří pohled na současný stav české reklamy, její legislativní rámec a vztah k manipulaci a persvazi. Projektová část je zaměřena na úvahu o možných opatřeních sloužících jako prevence proti manipulativnímu a persvazivnímu působení reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14083
Date: 2010-04-26
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.04.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 13757


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vetchý_2010_dp.pdfBlocked 1.447Mb PDF
vetchý_2010_vp.pdf 55.72Kb PDF View/Open
vetchý_2010_op.pdf 62.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account