Role image v marketingovém řízení organizací

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Role image v marketingovém řízení organizací

Show full item record

No preview available
Title: Role image v marketingovém řízení organizací
Author: Vičanová, Zuzana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce na téma Role image v marketingovém řízení organizací se zaobírá v první části definicí pojmů, které dané téma vymezuje. Jsou to především: image, B2B marketing, online marketing, komunikační strategie a marketingové řízení organizace. Druhá část diplomové práce analyzuje současnou situaci společnosti na trhu, a to především s ohledem na zahájení nové komunikační strategie, její příležitosti i hrozby. V menší části (což odpovídá reálné situaci) se věnuje i popisu stávající komunikace s koncovým zákazníkem. Nedílnou součástí péče o image firmy je i péče o zaměstnance - popis interní komunikaci naleznete také v druhé části. Poslední část mé práce předkládá návrhy řešení, tj. v tomto případě komunikační plán, s určením cílů na delší období, a také návrhy zlepšení komunikace se zaměstnanci. Cílem práce bylo prozkoumat a analyzovat současnou situaci společnosti, jakou roli hraje při jejím řízení marketing, jakou má firma image a především to, jaké má společnost možnosti a jak jich využívá. Projektová část práce přináší konkrétní návrh strategie pro posílení image i efektivnější způsob marketingového řízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14123
Date: 2010-04-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13759


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vičanová_2010_dp.pdf 14.36Mb PDF View/Open
vičanová_2010_vp.pdf 54.58Kb PDF View/Open
vičanová_2010_op.pdf 61.84Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account