Corporate Social Responsibility in Production Segment and Services

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Corporate Social Responsibility in Production Segment and Services

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Corporate Social Responsibility in Production Segment and Services
Autor: Kučková, Barbora
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Marketingové prostredie prechádza zmenami, preto manažéri hľadajú metódy, ktoré by ich spoločnosti udržali dlhšie na trhu. Za pomerne novú konkurenčnú výhodu sa považuje koncept zodpovedného podnikania (ZP). Premena podnikateľského prostredia je natoľko signifikantná, že ovplyvňuje aj štruktúru výrobkov a služieb. Teoretická časť práce ponúkne matice vzťahov medzi ZP, prevádzkovateľmi služieb a výrobcov. Analýza odhalí, či sa nástroje ZP líšia u výrobcov a pri službách. Projekt zhrnie odporúčania pre manažérov, ktorí chcú implementovať ZP do cieľov podniku, pričom dôraz bude kladený na komunikačný plán tejto akcie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14131
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13735


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kučková_2010_dp.pdf 2.234Mb PDF Zobrazit/otevřít
kučková_2010_vp.pdf 55.44Kb PDF Zobrazit/otevřít
kučková_2010_op.pdf 59.80Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet