KAMERAMAN

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

KAMERAMAN

Show full item record

No preview available
Title: KAMERAMAN
Author: Haberland, Josef
Advisor: Fandli, Juraj
Abstract: Práce se zabývá problematikou vzniku tištěného periodika s názvem Kameraman a podmínkami, za kterých je možné nový časopis vydávat. Na základě marketingových principů práce stanovuje zásady nutné pro jeho umístění na mediálním trhu. Zabývá se otázkami distribuce a propagace, navrhuje obsahovou strukturu časopisu. Analyzuje trh tištěných médií v oblasti časopisů a na základě této analýzy určuje, jak velký prostor může časopis na trhu zaujmout. Zabývá se technickými a ekonomickými podmínkami za kterých je možné projekt realizovat. Vyhodnocuje jaký přínos může nové periodikum přinést nejširší veřejnosti a současně upozorňuje na možná rizika celého projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1414
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 2758


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
haberland_2006_dp.pdfBlocked 903.9Kb PDF
haberland_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
haberland_2006_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account