Marketingový plán truhlářství XY na rok 2010.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán truhlářství XY na rok 2010.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán truhlářství XY na rok 2010.
Author: Šůstalová, Ivana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem mé diplomové práce je na základě rešerše literárních zdrojů analyzovat současný stav truhlářství VAM a navrhnout marketingový plán pro tuto firmu na rok 2010. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingového strategického plánování a cha-rakterizuje malé a střední podnikání. Dále je zde popisována již samotná tvorba marketin-gového plánu, jeho struktura a analýzy vhodné ke zjištění současného stavu. V praktické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy jsem analyzovala současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu truhlářství na rok 2010. V marketingovém plánu jsou stano-veny cíle, strategie, která je podrobně rozpracována do akčních programů, rozpracována do časového harmonogramu, rozpočtu, rovněž jsou stanoveny rizika plánu a systém měření a kontroly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14241
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 14926


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šůstalová_2010_dp.pdf 2.655Mb PDF View/Open
šůstalová_2010_vp.zip 21.94Kb Unknown View/Open
šůstalová_2010_op.doc 68.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account