Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace
Author: Pelíšková, Jitka
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace pro společnost Fatra, a.s. Tato společnost je jedním z největších zpracovatelů plastů ve střední Evropě a je také nedílnou součástí plastikářského průmyslu v České republice. Tato baka-lářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace. V praktické části jsou dále uvedeny bližší informace o společnosti samotné, o současném stavu marketingové komunikace firmy, také SWOT analýza, analýza prodeje a další. V závěru je prezentován návrh na zlepšení marke-tingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14244
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 16761


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pelíšková_2010_bp.pdf 2.878Mb PDF View/Open
pelíšková_2010_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
pelíšková_2010_op.pdf 370.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account