Analýza využití nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Vágnerová, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-20T14:29:32Z
dc.date.available 2010-07-20T14:29:32Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14349
dc.description.abstract Cílem práce je zmapovat demarketingové aktivity, které se pojí s odvětvím cestovního ruchu na území České republiky, aby i ostatní objekty cestovního ruchu měly přehled o možnostech snižování nechtěné poptávky. Práce je dělena do dvou částí. V první části se věnuji teoretickým poznatkům z oblasti marketingových nástrojů cestovního ruchu a demarketingových aktivit. V druhé části analyzuji trh cestovního ruchu v České republice a popisuji jednotlivé případy demarketingových akcí. V závěru práce hodnotím tyto akce podle nástrojů a účinnosti. cs
dc.format 68 cs
dc.format.extent 726390 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject demarketing cs
dc.subject snižování poptávky cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject cs
dc.subject demarketing en
dc.subject decreasing or reduce of demand en
dc.subject marketing tools en
dc.subject tourist trade en
dc.title Analýza využití nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v České republice cs
dc.title.alternative Analysis of using demarketing tools in tourist trade in Czech republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pospíšil, Jan
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated The objektive of my work is describe demarketing activities, which are bonded with tourist trade, that also other objects of tourist trade have a overwiev of decreasing or reduce unwillingly demand. My work is devided into two parts. In the first part I describe theoretical knowlege of marketing tourist trade and demarketing. In the second part I define a market of tourist trade in Czech republic and describe separately cases of demarketing activities. In conclusion I assess the demarketing activities as consistent with used marketing tools and effect. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16972
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vágnerová_2010_bp.pdf 709.3Kb PDF View/Open
vágnerová_2010_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
vágnerová_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account