Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.
Author: Vaculíková, Romana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Předložená diplomová práce řeší problematiku konkurenceschopnosti a využívání marketingového mixu. Analýzu společnosti Rochus jsem provedla pomocí SWOT analýzy a Porterova modelu pěti sil. Na základě analýzy společnosti, analýzy sekundárních informací, analýzy průzkumu a analýzy národní značky kvality KLASA jsem navrhla vhodná doporučení k naplnění cílů projektu zvýšení tržního podílu firmy Rochus na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1435
Date: 2006-05-09
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaculíková_2006_dp.pdfBlocked 1.369Mb PDF
vaculíková_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
vaculíková_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account