Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR

Show full item record

No preview available
Title: Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR
Author: Šlachta, Jiří
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Práce se zabývá postavením public relations v integraci marketingových komunikací Poli-cie ČR. Analyzuje formy a prostředky public relations v organizaci a způsob ovlivňování veřejného mínění prostřednictvím mediálních organizací. A také, jak technologické změny ve světě médií mění způsoby přenosu mediálního sdělení. Autor si klade za cíl zjistit účin-nost public relations Policie ČR v souvislosti s nástupem nových komunikačních prostřed-ků a navrhnout změny, které umožní policejní organizaci rozšířit stávající komunikační kanály ve vztahu k veřejnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14367
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 17081


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šlachta_2010_dp.pdf 2.260Mb PDF View/Open
šlachta_2010_vp.pdf 57.86Kb PDF View/Open
šlachta_2010_op.pdf 57.52Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account