Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel

DSpace Repository

Language: English čeština 

Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel

Show full item record

No preview available
Title: Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel
Author: Typl, Petr
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Diplomová práce se věnuje postavení současného předplatitele Hospodářských novin ve srovnání s novým předplatitelem tohoto deníku. Teoretická část pojednává o marketingo-vých komunikacích, marketingu, postavení médií a roli řízení vztahů se zákazníky. Prak-tická část analyzuje současný přístup k novým předplatitelům, tak i věrnostní program pro současné předplatitele prostřednictvím dotazníkového šetření. Vedle toho analyzuje i na-bídku předplatného tzv. seriozních celostátních deníků v České republice. Kromě jednot-livých procesů, které jsou úzce provázány s prodejem předplatného sledovaného titulu, probírá i východiska pro úspěšnou implementaci systému řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM) do vnitrofiremního prostředí vydavatele. V rámci projektové části přináší návrh krátkodobých opatření vedoucích ke zvýšení efek-tivity prodeje předplatného, která je možné realizovat ještě před implementací systému CRM. Dlouhodobá opatření přinášejí návrh implementace systému CRM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14374
Date: 2010-04-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 17085


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
typl_2010_dp.pdf 1.151Mb PDF View/Open
typl_2010_vp.pdf 54.06Kb PDF View/Open
typl_2010_op.pdf 58.24Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account