Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel

DSpace Repository

Language: English čeština 

Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Typl, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-20T17:44:48Z
dc.date.available 2010-07-20T17:44:48Z
dc.date.issued 2010-04-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14374
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje postavení současného předplatitele Hospodářských novin ve srovnání s novým předplatitelem tohoto deníku. Teoretická část pojednává o marketingo-vých komunikacích, marketingu, postavení médií a roli řízení vztahů se zákazníky. Prak-tická část analyzuje současný přístup k novým předplatitelům, tak i věrnostní program pro současné předplatitele prostřednictvím dotazníkového šetření. Vedle toho analyzuje i na-bídku předplatného tzv. seriozních celostátních deníků v České republice. Kromě jednot-livých procesů, které jsou úzce provázány s prodejem předplatného sledovaného titulu, probírá i východiska pro úspěšnou implementaci systému řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM) do vnitrofiremního prostředí vydavatele. V rámci projektové části přináší návrh krátkodobých opatření vedoucích ke zvýšení efek-tivity prodeje předplatného, která je možné realizovat ještě před implementací systému CRM. Dlouhodobá opatření přinášejí návrh implementace systému CRM. cs
dc.format 116 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1207863 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject média cs
dc.subject reklama cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject CRM cs
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject kvantitativní analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject analýza SWOT cs
dc.subject Strenghts-silné stránky cs
dc.subject Weaknesses-slabé stránky cs
dc.subject Opportunities-příleži-tosti cs
dc.subject Threats-hrozby cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject media en
dc.subject advertising en
dc.subject loyalty en
dc.subject CRM en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject content analysis en
dc.subject quantitative analysis en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject analysis SWOT en
dc.subject Strengths en
dc.subject Weaknesses en
dc.subject Opportunities en
dc.subject Threats en
dc.title Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel cs
dc.title.alternative Subscription of Hospodarske noviny-current and new subscriber en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis analyses the position of the current subscriber of Hospodářské noviny in com-parison with a new subscriber of this daily newspaper. The theoretical part deals with marketing communication, marketing and media position and with Customer Relation-ship Management. The practical part analyses the current approach to new subscribers and the loyalty bonus for the existing subscribers through a questionnaire survey. This part also examines the subscription of so called "reliable'q national daily newspapers in the Czech Republic. The thesis is beside particular processes closely linked to the sale of subscription of the monitored media also concerned with the basis of successful imple-mentation of Customer Relationship Management (CRM) to the internal environment of the publisher. The project part proposes short-time measures to increase the efficiency of the subscription sales, which could be carried out before the implementation of the CRM system. Long-term measures focus on the implementation of the CRM system. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17085
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
typl_2010_dp.pdf 1.151Mb PDF View/Open
typl_2010_vp.pdf 54.06Kb PDF View/Open
typl_2010_op.pdf 58.24Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account