Jak vnímají učitelé 1. stupně ZŠ Hulín nový vzdělávací program (ŠVP)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jak vnímají učitelé 1. stupně ZŠ Hulín nový vzdělávací program (ŠVP)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Šubertová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-20T17:58:30Z
dc.date.available 2010-07-20T17:58:30Z
dc.date.issued 2010-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14405
dc.description.abstract Teoretická část práce popisuje reformu vzdělávání v České republice. Také nám představuje hlavní dokumenty, podle kterých je uskutečněn. Pojednává o tvorbě školního vzdělávacího programu, co vše má tento dokument obsahovat. Ukážeme si konkrétní charakteristiku školního vzdělávacího programu na základní škole v Hulíně. Cílem této bakalářské práce je zjištění, jak pedagogové základní školy v Hulíně pociťují změny ve vzdělávání po zavedení reformy. Také se ptáme, jaká jsou pozitiva a negativa této reformy. Použila jsem dvě metody - rozhovor a dotazník, abych zodpověděla tyto otázky. cs
dc.format 56 s., 5.s. příloh cs
dc.format.extent 2002938 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reforma školství cs
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject školní vzdělávací program cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject Národní program rozvoje vzdělávání v České republice cs
dc.subject kurikulum cs
dc.subject rámcové vzdělávací programy cs
dc.subject průřezová témata cs
dc.subject Educational reform en
dc.subject key kompetence en
dc.subject school educational programme en
dc.subject primary school en
dc.subject reform of curriculum en
dc.subject curriculum en
dc.subject framework educational programmes en
dc.subject cross- section them en
dc.title Jak vnímají učitelé 1. stupně ZŠ Hulín nový vzdělávací program (ŠVP) cs
dc.title.alternative How do teachers of primary school in Hulín feel the new educational programme en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2010-06-25
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the work describes the educational reform in the Czech Republic. It introduces us with the basic documents, what help to realize this reform. It deals with production of school educational programme, about contens this school programme. I show the concrete characterization of the school educational programme at primary school in Hulín. The aim of bachelor thesis is statement, how teachers of primary school in Hulín feel some ganges at education after introdukce this reform. I ask these teachers, how is positive and negative of educational programme. I use two investigative methods - method of dialog and method of questionnaire. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12242
dc.date.assigned 2010-02-15
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
šubertová_2010_bp.pdf 1.910Mb PDF View/Open
šubertová_2010_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
šubertová_2010_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account