Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Vasková, Sandra
dc.date.accessioned 2010-07-20T17:59:56Z
dc.date.available 2010-07-20T17:59:56Z
dc.date.issued 2010-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14409
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na otázky efektivity, potřebnosti a důležitosti marketingo-vých komunikací pro projekt neziskové organizace. Zabývá se tím, které položky marke-tingového mixu jsou pro potřeby daného projektu organizace nejužitečnější a jaké jsou jejich dopady. Čtenáři umožní náhled na situaci v propagaci filmového festivalu Jeden svět 2010 pořádaného pod záštitou obecně prospěšné společnosti Člověk v tísni, o.p.s Teore-tická část práce pojednává o využití marketingových komunikací v neziskovém sektoru a o vlivu jeho jednotlivých částí na propagaci festivalu. Praktická část se zaměřuje na analýzu realizovaných způsobů současné komunikace a propagace filmové přehlídky, účinnost a efektivitu jednotlivých částí marketingových komunikací a na jejich výsledné vyhodnocení. V závěru dokumentu jsou navržena doporučení a podán nástin řešení vyvstanutého pro-blému spolu s osobním obohacením a pohledem zpracovatele práce. cs
dc.format 54 s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4585849 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing a marketingové komunikace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject Člověk v tísni cs
dc.subject o.p.s cs
dc.subject festival Jeden svět 2010 cs
dc.subject organizace cs
dc.subject postupy při propagaci cs
dc.subject public relations cs
dc.subject reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject pro-jekt cs
dc.subject pořádané akce cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject marketing a marketing communications en
dc.subject nonprofit sector en
dc.subject People in Need en
dc.subject One World 2010 festival en
dc.subject the organization en
dc.subject procedures of promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject advertising en
dc.subject media en
dc.subject project en
dc.subject organized events en
dc.subject education and cooperation en
dc.title Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR cs
dc.title.alternative Marketing communications of festival One world 2010 in Czech republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis is focused on issues of effectiveness, necessity and importance of mar-keting communications for the project of nonprofit organization. It deals with the marke-ting mix and which items are most useful for the needs of the project and their impact. Readers will have opportunity to have overlook on the situation of the promotion of the film festival One World 2010, held under the auspices of the charitable status of the People in Need. The theoretical part deals with the use of marketing communications in the non-profit sector and the impact of its parts on the promotion of the festival. The practical part focuses on the analysis of various modes of communication and promotion of film shows, efficiency and effectiveness of various components of marketing communications and their subsequent evaluation. At the end of the document, there are recommendations and suggestions to solve the problem with the personal enrichment and view of the author. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13643
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vasková_2010_bp.pdf 4.373Mb PDF Zobrazit/otevřít
vasková_2010_vp.pdf 54.92Kb PDF Zobrazit/otevřít
vasková_2010_op.pdf 59.16Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet