CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Author: Hynek, Ladislav
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Tato bakalářská práce CRM - řízení vztahů se zákazníky v podniku DELIMAX, a.s. se zaměřuje na jednotlivá doporučení a zavedení prvků systému CRM v podniku DELIMAX, a.s. Teoretická část pojednává o problematice řízení vztahů se zákazníky a dále definuje pojmy, strategii a koncepci CRM. Analytická část praktické části je provedena na základě kvalitativního výzkumu s odborným pracovníkem podniku prostřednictvím strukturovaného rozhovoru. Na základě tohoto rozhovoru jsou zpracovány návrhy a doporučení. Tato doporučení jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14446
Date: 2010-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 15396


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hynek_2010_bp.pdfBlocked 1022.Kb PDF
hynek_2010_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open
hynek_2010_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account