Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o.
Author: Bambuchová, Alena
Advisor: Hrazdilová Bočková, Kateřina
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je ve finále nastínit projekt optimalizace řízení v této oblasti pro firmu Kovar s.r.o. Tato práce má dvě časti, teoretickou a praktickou. Přičemž teorie je zaměřena obecně na koncept řízení vztahů se zákazníky, tedy Customer Relationship Management, pilíře tohoto konceptu, principy implementace a také jeho přínosy pro podnikatelskou praxi. V praktické části následuje po krátkém představení firmy Kovar, analýza současného stavu řízení vzta-hů se zákazníky, která je postavena na dotazníkovém šetření a řízených rozhovorech. Na jejím základě je definován potenciál pro zefektivnění řízení vztahů se zákazníky a současně zpracováno projektové řešení k této problematice. Hlavní výstupem práce je návrh projek-tu, který povede k optimalizaci v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14449
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika
Grade for thesis and defense: A 16162


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bambuchová_2010_dp.pdf 4.616Mb PDF View/Open
bambuchová_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
bambuchová_2010_op.pdf 1.048Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account