Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost

Show full item record

No preview available
Title: Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost
Author: Mlýnek, Aleš
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Bakalářská práce popisuje v první části jednotlivé fáze marketingového vý-zkumu z teoretického pohledu. V praktické části bakalářské práce je kladen důraz na představení jednotlivých fází procesu realizace marketingového výzkumu v konkrétní společnosti, praktickou aplikaci teoretických poznatků z oblasti marketingového výzkumu a konfrontaci optimálního a použitého postupu při realizaci marketingového výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14462
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13681


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mlýnek_2010_bp.pdf 1.548Mb PDF View/Open
mlýnek_2010_vp.pdf 54.41Kb PDF View/Open
mlýnek_2010_op.pdf 57.41Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account