Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk cs
dc.contributor.author Zdílna, Stanislav cs
dc.date.accessioned 2010-09-07T11:55:32Z
dc.date.available 2010-09-07T11:55:32Z
dc.date.issued 2010-08-10 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14526
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou využití marketingové komunikace u provozovatelů televizního vysílání. Primárně se práce zaměřuje na veřejnoprávní Českou televizi, avšak v souvislostech se věnuje také ostatních hráčům na trhu (TV NOVA, PRIMA). Materiál nabízí komplexní informace o oboru, který v souvislosti s marketingem není v odborných materiálech komplexně zmapován. Po přečtení by měl čtenář získat informace o fungování marketingových aktivit v nejvýznamnějším komunikačním médiu. cs
dc.format 86 s. (81 916 znaků) cs
dc.format.extent 3138448 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Pouze v rámci univerzity cs
dc.subject Self promotion cs
dc.subject Corporate Identity cs
dc.subject strategie cs
dc.subject mediaplanning cs
dc.subject prime time cs
dc.subject identy cs
dc.subject eventy cs
dc.subject upoutávka cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject merchandising cs
dc.subject ATL cs
dc.subject BTL cs
dc.subject brand cs
dc.subject televize cs
dc.subject rating cs
dc.subject share cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject divák cs
dc.subject Self promotion en
dc.subject corporate identity en
dc.subject strategy en
dc.subject media planning en
dc.subject prime time en
dc.subject idents en
dc.subject events en
dc.subject TV spot en
dc.subject campaign en
dc.subject merchandising en
dc.subject ATL en
dc.subject BTL en
dc.subject brand en
dc.subject television en
dc.subject rating en
dc.subject share en
dc.subject target audience en
dc.subject viewer en
dc.title Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost cs
dc.title.alternative Importance of marketing communication of TV stations and its impact on the ratings. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina cs
dc.date.accepted 2010-08-24 cs
dc.description.abstract-translated My work deals with issues of TV broadcasters taking advantage of marketing communication. It primarily targets the statutory Czech television, but in different connections also deals with other broadcasters (TV NOVA, PRIMA). It offers comprehensive information about this field that hasn't been mapped in professional materials in context of marketing. Once read, the reader should learn how the process of marketing activities works in the most important communication medium. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13703
dc.date.assigned 2009-12-01 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zdílna_2010_bp.pdfBlocked 2.993Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account