Sponzoring a jeho vliv na budování image

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Sponzoring a jeho vliv na budování image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring a jeho vliv na budování image
Autor: Stolzová, Aneta
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Předmětem diplomové práce ?Sponzoring a jeho vliv na formování image společnosti? je vyhodnotit sponzorské aktivity společnosti McDonald's a vyvodit doporučení pro spon-zorské aktivity společnosti. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku image značky, sponzoringu jako takového a na roli sponzorství v marketingovém a komunikačním mixu. Praktická část navazuje na část teoretickou a jsou v ní rozebrány sponzorské aktivity společnosti McDonald's, hlavně stěžejní projekt McDonald's Cup. Ve druhé, praktické části, jsou výsledky předešlých částí rozebrány a analyzovány zejména s ohledem na téma diplomové práce. Na základě této analýzy jsou ve třetí části uvedena konkrétní doporučení pro budoucí sponzorskou činnost jakékoli společ-nosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14534
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2030
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: C 17076


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stolzová_2010_dp.pdfZablokované 1.607Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet