Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza corporate identity společnosti Servis Climax s.r.o.
Autor: Jurečková, Petra
Vedoucí: Svoboda, Václav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou corporate identity, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax s.r.o. Cílem práce je seznámit čtenáře s jednotlivými prvky firemní identity společnosti Servis Climax s.r.o. Práce nastiňuje, jak společnost Servis Climax s.r.o. komunikuje se zákazníky, zaměstnanci i okolím, jaké typy produktů a služeb poskytuje, jaké prvky marketingového mixu používá v rámci svých kampaní a v neposlední řadě, jak dosahuje jednotného vizuálního stylu. Součástí práce je i průzkum, který je zaměřen jak na zaměstnance společnosti Servis Climax s.r.o., tak na obyvatele města Vsetín, kde společnost sídlí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1453
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2625


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jurečková_2006_bp.pdfZablokované 2.424Mb PDF
jurečková_2006_vp.doc 204Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jurečková_2006_op.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet