Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku

Show full item record

No preview available
Title: Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku
Author: Bednář, Vojtěch
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Práce se zabývá porovnáním nákupního chování v České republice a Norsku při koupi out-doorových produktů. V teoretické části vymezuji problematiku kulturních odlišností a jejich vliv na nákupní chování. V praktické části vyhodnocuji výsledky šetření, který probíhal v ČR a Norsku a taktéž zkoumám vzájemné závislosti získaných dat. V části praktické navr-huji, jak zlepšit tržní pozici firmy Hudysport a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14542
Date: 2010-08-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bednář_2010_dp.pdfBlocked 3.135Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account