Sociální sítě - jejich využití v případě malé či menší společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sociální sítě - jejich využití v případě malé či menší společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Sociální sítě - jejich využití v případě malé či menší společnosti
Author: Matějka, Jan
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Téma práce je propagace malých společností pomocí sociální sítě Facebook. Sociální média jsou v současném marketingu velkým tématem, společnosti se je učí používat a hledají různé kanály, pomocí nichž je komunikace nejúspěšnější. Cílem práce je nejprve definovat jednotlivé pojmy, jejichž použití je dost neustálené, shrnout postupy, na které by si měl každý, kdo chce Facebook, ale i ostatní sociální média používat, dát pozor. Dále by práce měla popsat základní možnosti a nástroje komunikace pomocí sociální sítě Facebook a analyzovat menší dotazníkové šetření na téma reklama na Facebooku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14547
Date: 2010-08-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13677


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
matějka_2010_bp.pdfBlocked 4.963Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account