Sociální sítě - jejich využití v případě malé či menší společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Sociální sítě - jejich využití v případě malé či menší společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální sítě - jejich využití v případě malé či menší společnosti
Autor: Matějka, Jan
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Téma práce je propagace malých společností pomocí sociální sítě Facebook. Sociální média jsou v současném marketingu velkým tématem, společnosti se je učí používat a hledají různé kanály, pomocí nichž je komunikace nejúspěšnější. Cílem práce je nejprve definovat jednotlivé pojmy, jejichž použití je dost neustálené, shrnout postupy, na které by si měl každý, kdo chce Facebook, ale i ostatní sociální média používat, dát pozor. Dále by práce měla popsat základní možnosti a nástroje komunikace pomocí sociální sítě Facebook a analyzovat menší dotazníkové šetření na téma reklama na Facebooku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14547
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13677


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
matějka_2010_bp.pdfZablokované 4.963Mb PDF

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet