Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Author: Ondrová, Veronika
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o Event marketingu a jeho místě v komunikačním mixu. V teoretické části je důraz věnován na zjištění umístění a integrace event marketingu a ko-munikačního mixu. V praktické části je cílem této práce odkrytí komunikačního mixu Uni-verzity Tomáše Bati a zjistit, které eventy pořádá a pro jaké cílové skupiny. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké místo má event v komunikaci univerzity a zda je vhodným prostřed-kem. Dále se budeme zabývat přímo jedním eventem Univerzity Tomáše Bati a tím je Miss Academia ČR 2010, na které jsme se osobně podíleli. Součástí práce bylo i provedení dotazníkového šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit povědomí o vztahu mezi UTB a Miss Academia ČR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14560
Date: 2010-08-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2020
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 13629


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ondrová_2010_bp.pdfBlocked 8.826Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account