Analýza webového portálu na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza webového portálu na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza webového portálu na českém trhu
Autor: Milkov, Petr
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Práce je analýzou webového portálu T-mobile. který slouží jako informační a zábavní portál, zároveň však i jako e-shop a gigantické médium, které obsáhne širokou škálu nástrojů markeingové komunikace. Portál je zaměřen jak na segment mladší generace toužící po zábavě, tak i na segment bussines. Obsáhlejší teoretická část zpracovává na základě dostupné literatury poznatky z marketingu, internetu, typologie webových portálů a anylýzy webových portálů. Velkou součást poznatků tvoří i informace a zkušenosti, které autor získal v sektoru soukromého podnikání. Praktická část vychází z teoretických poznatků a dotazníkového šetření. Po provedené analýze následují závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14562
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 16053


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
milkov_2010_bp.pdf 19.36Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet