Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Šenfelder, Martin
dc.date.accessioned 2010-09-07T12:28:16Z
dc.date.available 2010-09-07T12:28:16Z
dc.date.issued 2010-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14566
dc.description.abstract Diplomová práce si klade za cíl popsat sponzoring jako takový. Definovat jeho podstatu, jmenovat nejčastější chyby při užití sponzoringu jako součásti komunikačního mixu a navrhnout správný postup realizace sponzoringových aktivit. Tato diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která vyúsťuje v projektovou část. Teoretická část diplomové práce je pak dále rozdělena do několik kapi-tol seřazených v logickém sledu, ve snaze vytvořit konzistentní text v návaznosti na již zmíněná fakta. Tento oddíl si klade za úkol definovat sponzoring jako pojem a definovat jeho význam v kontextu systému marketingových komunikací. cs
dc.format 85 s. cs
dc.format.extent 3624277 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject sponzoring cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject image cs
dc.subject sportovní sponzoring cs
dc.subject partnerství cs
dc.subject smlouva cs
dc.subject měřitelnost sponzoringu cs
dc.subject projekt cs
dc.subject událost cs
dc.subject sponsorship en
dc.subject effectiveness en
dc.subject target group en
dc.subject image en
dc.subject sport sponsorship en
dc.subject partnership en
dc.subject contract en
dc.subject sponsorship measurement en
dc.subject project en
dc.subject event en
dc.title Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou cs
dc.title.alternative Sponsorship as a very important part of communication with target group en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2010-08-24
dc.description.abstract-translated The thesis aims to describe a sponsorship itself: to define its essence, to appoint the most common mistakes when using sponsorships as part of the communication mix and to sug-gest correct way of implementation of sponsoring activities. This thesis is divided into theoretical and practical, which results in a project part. The the-oretical part is then further divided into several chapters arranged in logical sequence in order to create consistent text following the already mentioned facts. This section aims to define the sponsoring as a concept and define its meaning in the context of marketing communications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17080
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šenfelder_2010_dp.pdfBlocked 3.456Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account