Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Show full item record

No preview available
Title: Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou
Author: Šenfelder, Martin
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Diplomová práce si klade za cíl popsat sponzoring jako takový. Definovat jeho podstatu, jmenovat nejčastější chyby při užití sponzoringu jako součásti komunikačního mixu a navrhnout správný postup realizace sponzoringových aktivit. Tato diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která vyúsťuje v projektovou část. Teoretická část diplomové práce je pak dále rozdělena do několik kapi-tol seřazených v logickém sledu, ve snaze vytvořit konzistentní text v návaznosti na již zmíněná fakta. Tento oddíl si klade za úkol definovat sponzoring jako pojem a definovat jeho význam v kontextu systému marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14566
Date: 2010-08-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 17080


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šenfelder_2010_dp.pdfBlocked 3.456Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account