Výpočetní technika v procesu výuky na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výpočetní technika v procesu výuky na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řehoř, Antonín
dc.contributor.author Lomoz, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:24:15Z
dc.date.available 2011-01-11T09:40:47Z
dc.date.issued 2005-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1458
dc.description.abstract Výpočetní technika se v posledním desetiletí stává velmi důležitým faktorem, který začíná výrazně ovlivňovat kvalitu výuky na školách. Klade nejenom zvýšené nároky na vzdělávání studentů, ale i pedagogů. Limitujícím faktorem jejího zavádění je přísun financí do oblasti školství. cs
dc.format 43 s. cs
dc.format.extent 461608 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.11.2010
dc.subject Výpočetní technika cs
dc.subject vyučovací proces cs
dc.subject software cs
dc.subject hardware cs
dc.subject internet cs
dc.subject student cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject počítačové sítě cs
dc.subject multimediální pomůcky cs
dc.subject Information and computer's technology en
dc.subject the process of teaching en
dc.subject software en
dc.subject hardware en
dc.subject internet en
dc.subject student en
dc.subject teacher en
dc.subject education en
dc.subject introduction of the ICT en
dc.subject computer's nets en
dc.subject multimedia means en
dc.title Výpočetní technika v procesu výuky na střední škole cs
dc.title.alternative Information technology in secondary school instruction en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2006-02-01
dc.description.abstract-translated Information and computer's technology (ICT) became in the last ten years very important factor that influences strongly the quality of learning at schools. It doesn't only put higher demands on the education of student, but also on the quality and knowledge of teachers. The budget and money recources are the main limiting factor of the ICT adoption to the educational system. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 2374
dc.date.assigned 2004-12-17
utb.result.grade A
local.subject středoškolské studium cs
local.subject secondary education en


Files in this item

Files Size Format View
lomoz_2006_bp.pdfBlocked 450.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account