Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh. |
| Autor: |
Koňušiaková, Iveta
|
| Vedoucí: |
Lešingrová, Romana
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup společnosti egoé s.r.o. na slovenský trh. Teoretická část se zabývá zpracováním odborných poznatků a zá-roveň tvoří teoretické východiská pro tvorbu marketingového plánu. V analytické časti je následně charakterizovaná společnost egoé s.r.o. a analyzován současný venkovní i vnitřní prostředí. V projektové části je sestaven marketingový plán na základě analýzy včetně na-vržení akčních plánů, analýzy nákladů a vyhodnocení rizík. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14709
|
|
Datum:
|
2010-08-20 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.08.2020 |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15314
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet