Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz
Author: Důbravová, Marcela
Advisor: Sodomka, Petr
Abstract: Diplomová práce pojednává o komunikaci a vztazích se zákazníky firmy, jako o prostředcích zvyšování konkurenceschopnosti. Z pohledu CRM jsou pod pojmem zákazník chápáni jak dodavatelé, tak odběratelé firmy. Pro podrobnější analýzu a konkretizaci projektu je práce zaměřena především na odběratele a koncové zákazníky firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky ve společnosti Scoutdoor CZ, s.r.o., její vliv na konkurenceschopnost této firmy a vypracování návrhu na zlepšení konkurenceschopnosti a postavení na trhu. Analýza se zabývá prostředky komunikace se zákazníky, především internetovými stránkami a elektronickým obchodováním, konkurencí na trhu a strukturou zákazníků. Pomocí analýzy zhodnotím úroveň komunikace a péče o zákazníky. Dále identifikuji procesy vztahující se k zákazníkům a jejich rozborem zjistím možnosti zvýšení jejich efektivnosti. V závěru pak navrhuji prostředky vhodné k efektivnější komunikaci se zákazníky a vytváření hodnotných vztahů s nimi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14714
Date: 2010-08-20
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 20.08.2012
Department: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Discipline: Průmyslové inženýrství
Grade for thesis and defense: A 16521


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
důbravová_2010_dp.pdfBlocked 4.258Mb PDF View/Open
důbravová_2010_vp.pdf 64.67Kb PDF View/Open
důbravová_2010_op.pdf 100.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account