Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sodomka, Petr
dc.contributor.author Důbravová, Marcela
dc.date.accessioned 2012-03-06T15:22:21Z
dc.date.available 2012-09-15T23:00:30Z
dc.date.issued 2010-08-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14714
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o komunikaci a vztazích se zákazníky firmy, jako o prostředcích zvyšování konkurenceschopnosti. Z pohledu CRM jsou pod pojmem zákazník chápáni jak dodavatelé, tak odběratelé firmy. Pro podrobnější analýzu a konkretizaci projektu je práce zaměřena především na odběratele a koncové zákazníky firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky ve společnosti Scoutdoor CZ, s.r.o., její vliv na konkurenceschopnost této firmy a vypracování návrhu na zlepšení konkurenceschopnosti a postavení na trhu. Analýza se zabývá prostředky komunikace se zákazníky, především internetovými stránkami a elektronickým obchodováním, konkurencí na trhu a strukturou zákazníků. Pomocí analýzy zhodnotím úroveň komunikace a péče o zákazníky. Dále identifikuji procesy vztahující se k zákazníkům a jejich rozborem zjistím možnosti zvýšení jejich efektivnosti. V závěru pak navrhuji prostředky vhodné k efektivnější komunikaci se zákazníky a vytváření hodnotných vztahů s nimi. cs
dc.format 117 cs
dc.format.extent 4464888 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 20.08.2012
dc.subject CRM cs
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject komunikace se zákazníky cs
dc.subject obchod cs
dc.subject elektronické obchodování cs
dc.subject elektronické podnikání cs
dc.subject elektronická výměna dat cs
dc.subject procesy cs
dc.subject procesní mapa cs
dc.subject řízení vztahů cs
dc.subject péče o zákazníka cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject přidaná hodnota cs
dc.subject prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject loajalita zákazníka cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject strategie společnosti cs
dc.subject CRM en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject communication with customers en
dc.subject a shop en
dc.subject electronic trading en
dc.subject electronic business en
dc.subject Electronic Data Interchange en
dc.subject processes en
dc.subject a procedural map en
dc.subject the relation management en
dc.subject care of the customer en
dc.subject values en
dc.subject the value added en
dc.subject a sale en
dc.subject sales promotion en
dc.subject loyalty of the customer en
dc.subject customer segmentation en
dc.subject a corporate strategy en
dc.title Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz cs
dc.title.alternative The project of CRM system's implementation for e-shop Scoutdoor.cz en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Farný, Dalibor
dc.date.accepted 2010-09-13
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with communication and relations with customers of the company as means for rising competitiveness. From the view of CRM, the term customer contains suppliers as well as purchasers of the company. For more detailed analysis and instantiation of the project the thesis is aimed mainly at company's purchasers and end customers. The aim of this thesis is the analysis of communication with customers existing in the company Scoutdoor CZ, s.r.o. by now, its influence on competitiveness of this company. Another goal is to work out a concept for improvement of competitiveness and the position on the market. The analysis concerns means of communication with customers, especially web pages and electronic trading, competition on the market and the customer structure. By the help of the analysis I will evaluate the level of communication with customers and company's care of them. Further, I will identify the processes related to the customers, and by the analysis of these processes I will find out the options for increase in their effectiveness. In the conclusion I suggest the means convenient to more effective communication with customers and creating of valuable relations with them. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/177 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Průmyslové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Industrial Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16521
dc.date.assigned 2010-06-30
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
důbravová_2010_dp.pdfBlocked 4.258Mb PDF View/Open
důbravová_2010_vp.pdf 64.67Kb PDF View/Open
důbravová_2010_op.pdf 100.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account