Marketing a propagace ve zdravotnictví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace ve zdravotnictví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Herůfek, Pavel
dc.date.accessioned 2012-03-09T00:29:23Z
dc.date.available 2012-03-09T00:29:23Z
dc.date.issued 2011-04-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14771
dc.description.abstract Obsahem diplomové práce je rešerše literatury pojednávající o marketingu a propagaci ve zdravotnictví a sociálním marketingu v souvislosti s komunikací transfuzních stanic. Druhá část práce je zaměřena na analýzu komunikace Krevního centra ve Fakultní nemocnici Ostrava. Na základě analýzy jsou identifikovány cílové skupiny a media zvolená pro ko-munikaci. V projektové části je navržena komunikační strategie pro zvolenou cílovou sku-pinu prostřednictvím komunikace na sociální síti Facebook. cs
dc.format 98 cs
dc.format.extent 2693374 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject média cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject krev cs
dc.subject krevní centrum cs
dc.subject darování krve cs
dc.subject facebook cs
dc.subject marketing en
dc.subject promotion en
dc.subject health care en
dc.subject social marketing en
dc.subject media en
dc.subject communication en
dc.subject blood en
dc.subject blood center en
dc.subject blood donation en
dc.subject facebook en
dc.title Marketing a propagace ve zdravotnictví cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of Health Care en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The content of this diploma thesis is the literature search dealing with marketing and pro-motion of health care and social marketing in relation to blood services communication. The second part focuses on the analysis of communications of Blood Centre in the Faculty Hospital in Ostrava. On the base of the analysis are identified the target groups and the media chosen for communication. In the project part is designed the communication strate-gy for selected target group via social network Facebook. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18380
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
herůfek_2011_dp.pdf 2.568Mb PDF View/Open
herůfek_2011_vp.doc 120Kb Microsoft Word View/Open
herůfek_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account