Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou

Show full item record

No preview available
Title: Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou
Author: Šottníková, Hana
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Cílem práce byla hloubková analýza teenagerů jako perspektivní spotřebitelské cílové skupiny, zjištění její internetové gramotnosti a navrhnout projekt tak, aby byl vhodně nastaven jak komunikačně, tak obsahově pro účely konceptu projektu a také implementoval poznatky teoretického i praktického zkoumání. Po vytvoření konceptu byla sestavená odborná skupina, která formou brainstormingu hodnotila účel, vliv a funkci konceptu. Zjištěné poznatky byly zhodnoceny a jejich závěry implementovány do inovace komunikace. Následně byl sestaven plán komunikační strategie konceptu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14826
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 22381


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šottníková_2011_dp.pdf 1.767Mb PDF View/Open
šottníková_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
šottníková_2011_op.doc 133.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account