Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Šottníková, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-09T01:47:00Z
dc.date.available 2012-03-09T01:47:00Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14826
dc.description.abstract Cílem práce byla hloubková analýza teenagerů jako perspektivní spotřebitelské cílové skupiny, zjištění její internetové gramotnosti a navrhnout projekt tak, aby byl vhodně nastaven jak komunikačně, tak obsahově pro účely konceptu projektu a také implementoval poznatky teoretického i praktického zkoumání. Po vytvoření konceptu byla sestavená odborná skupina, která formou brainstormingu hodnotila účel, vliv a funkci konceptu. Zjištěné poznatky byly zhodnoceny a jejich závěry implementovány do inovace komunikace. Následně byl sestaven plán komunikační strategie konceptu. cs
dc.format 83 cs
dc.format.extent 1853119 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject teenager cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject nové komunikační trendy cs
dc.subject Internet cs
dc.subject internetová bezpečnost cs
dc.subject brainstorming cs
dc.subject teenager en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject new trends in communications en
dc.subject Internet en
dc.subject Internet security en
dc.subject brainstorming en
dc.title Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou cs
dc.title.alternative New-coming Communications Trends in the Perspective Target Group of Teen-age People en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The goal is an in-depth analysis of teenagers as a prospective consumer target groups, determine its internet literacy and design the project so as to properly set how communications and content for the purpose of the project concept and implemented the findings of theoretical and practical examination works. After creating the concept was assembled group of experts to assess the form of brainstorming purpose, effect and function of the concept. Reported results will be assessed and their conclusions implemented in the innovation of communication. Subsequently will be following the creating a communication strategy concept. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 22381
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šottníková_2011_dp.pdf 1.767Mb PDF View/Open
šottníková_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
šottníková_2011_op.doc 133.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account