Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s.
Author: Hovězáková, Barbora
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Customer relationship management je proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky. Klient je nejdůležitějším částí, a pokud mu nemá postačující péči a pozornost, odchází ke konkurenci. Komunikace zajišťuje fungování mezi zákazníkem a společností. Firma, která chce být nejlepší na trhu, by měla CRM začlenit do svých aktivit. Analyzovanou společností je Manex & Co a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14850
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 22244


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hovězáková_2011_bp.pdfBlocked 1.968Mb PDF
hovězáková_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
hovězáková_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account