Inkluzivní vzdělávání a zkušenost s jeho realizací na konkrétní střední odborné škole v Ostravě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluzivní vzdělávání a zkušenost s jeho realizací na konkrétní střední odborné škole v Ostravě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Balcarová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-09T02:42:08Z
dc.date.available 2012-03-09T02:42:08Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14921
dc.description.abstract Práce s názvem ?Inkluzivní vzdělávání a zkušenost s jeho realizací na konkrétní střední odborné škole v Ostravě? se zabývá zkoumáním vnímání tohoto procesu samotnými aktéry, jimiž jsou v tomto případě dva vybraní žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, jejich rodiče a učitelé. Teoretická část přináší objasnění některých základních pojmů z oblasti inkluze a inkluzivního vzdělávání. Praktická část seznamuje čtenáře s výzkumem provedeným formou polostrukturovaného rozhovoru na střední odborné škole v Ostravě. cs
dc.format 55 s. (162 768) cs
dc.format.extent 1573347 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluze cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject speciální pedagogika cs
dc.subject žáci s tělesným postižením cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject inclusion en
dc.subject inclusive education en
dc.subject pupils with special educational needs en
dc.subject special education en
dc.subject students with disabilities en
dc.subject individual education plan en
dc.title Inkluzivní vzdělávání a zkušenost s jeho realizací na konkrétní střední odborné škole v Ostravě cs
dc.title.alternative Inclusive Education and Experience of Its Implementation on a Particular Secondary School in Ostrava en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2011-06-14
dc.description.abstract-translated The work, entitled "Inclusive Education and Experience of Its Implementation on a Particular Secondary School in Ostrava," focuses on exploring the perception of this process by participant themselves - two selected pupils with special educational needs, their parents and teachers. The theoretical part provides clarification of some basic concepts of inclusion and inclusive education. The practical part introduces the reader to research conducted through semi-structured interview at the vocational secondary school in Ostrava. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19374
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade A
local.subject integrace cs
local.subject střední školství cs
local.subject integration en
local.subject secondary schooling en


Files in this item

Files Size Format View
balcarová_2011_bp.pdf 1.500Mb PDF View/Open
balcarová_2011_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
balcarová_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account