Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán firmy RIM-CZ spol. s r. o. 2011-2012
Author: Ireinová, Aneta
Advisor: Katolický, Jiří
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem, který je nezbytnou součástí řízení kaţdého podniku. Teoretická část se věnuje marketingu, plánování a zejména marketingovému plánu, na základě informací získaných z prostudované literatury. Praktická část obsahuje zpracování situační analýzy podniku, která ukazuje na současnou situaci podniku. Podle výsledků analýz jsou stanoveny hlavní marketingové cíle, dále jsou určeny marketingové strategie potřebné k dosaţení těchto cílů a navrţení celkového marketingového plánu firmy. V závěrečné části je vypracována riziková a nákladová analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14966
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 20964


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ireinová_2011_bp.pdf 2.846Mb PDF View/Open
ireinová_2011_vp.pdf 669.8Kb PDF View/Open
ireinová_2011_op.pdf 784.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account